[linux-ileri] Re: Redhat 8 sistem kullanici adlari ve sifreleriyedeklemek

---------

From: mp3yukle.com webmaster (webmaster@mp3yukle.com)
Date: Fri 25 Jul 2003 - 11:52:54 EEST

    merhaba,

    linux-baslangic listesine atilmaliydi ancak biz cevaplayalim..
    yanlis anlamadi isem sadece kullanici adlari ve sifreleri alinmak
    isteniyor..
    /etc/passwd isimli dosya ve /etc/shadow isimli dosyalari alip,
    buradaki istediginiz kullanici adlarini yeni sistemdeki ayni isimdeki
    dosyalara kaydedidiniz..
    tabi home dizinleri ve group tanimlamalarida yapilmali..
    home dizinlerin owner'larini kopyaladiginiz kullanici adlari olmasina ozen
    gostermelisiniz..
    chown -R kullanici /home/dizin
    seklinde kullanabilirsiniz..

    saygilar,