[linux-ileri] x question

---------

From: Eyup TEKIN (tekin@edakom.com.tr)
Date: Fri 25 Jul 2003 - 09:54:26 EEST

    merhaba

    3 tane linux makine var.2 si sles7 bir tane de rhas2.1

    sles7 lerin x leri yok.cunku vga tanitamadigim icin text start yapiyorum.kde
    sectim paketlerde kurulumda ama yuklu mu emin degilim.

    yapmak istedigim birkac sey var daha dogrusu yapilabilir mi ?
    yapilabiliyorsan nasil yapabilirim

    -sles lerin x lerini ayni anda rhasda nasil gosterebilirim.1 tanesini
    yapabiliyorum ama ikisini de acmak istiyorum

    -sles lerin kde lerini rhasdan kullanabilir miyim ?

    iyi calismalar