[linux-ileri] .bashrc ve hangi konsol?

---------

From: S.Çağlar Onur (caglar.onur@tubitak.gov.tr)
Date: Thu 24 Jul 2003 - 14:44:14 EEST

    Selamlar;
        Bash ile hangi konsoldan login olunduğuna bağlı olarak belli komutların login sırasında işletilmesini istiyorum örnek yada çözüm ne olabilir listeye pek yakışmadı soru ama gözümden kaçıyor heralde bulamadım.

        Amaç /dev/vc/1'den login olunca bir filesystem'i mount etmek /dev/vc/2'den başka bir filesystem. ( fs'ler loopback crypto filesystemler )

    Saygılar

    S.Çağlar Onur