[linux-ileri] Re: solaris ve nfs

---------

From: Cem Ahmet MERCAN (HBM) (mercan@be.itu.edu.tr)
Date: Mon 21 Jul 2003 - 12:09:34 EEST

            Merhaba

            Ben surekli olarak tersini (linux'u solaris'e nfsle gostermeyi)
    kullaniyorum. Ama siz sorunca solaristeki(2.8) dizini linuxa (suse 8.0)
    nfs ile paylastirmayi denedim. Bir sorun yok. Hersey calisiyor.

            Listeyle pek alakasi yok ama solaris nfs'i ozellikle
    /etc/dfs/dfstab dosyasi konusunda cok nazli. Benim karsilastigim tum
    sorunlar bu dosyadan kaynaklaniyordu. Mesala sisteme izin verilen
    makinalari ip-isim yada tam isim gibi seceneklerle tanitmak zorunda
    kaldim. Makina adini ilk baktigi sekliyle bilinmiyorsa sorun cikariyor.
    Bence sorun o dosyadadir.

            İyi Günler...

            Cem Ahmet MERCAN

    --- Sun, 20 Jul 2003 tarihli iletisinde Vasfi UYSAL soyle diyordu: