[linux-ileri] Re: Bind DNS server

---------

From: Php (php@kakalak.org)
Date: Mon 14 Jul 2003 - 14:14:15 EEST

    sorgu yogunluguna, bilgisayarinizin ozelliklerine,
    baglanti hiziniza, yonetim kabiliyetinize bagli olarak
    herhalde teorik siniri ulasabileceginizden coook cooook
    yuksektir.

    benim su anda yaklasik 900 domain barindiran bir bind
    konfigurasyonum var. ustelik makinada daha pek cok
    servis var (e-mail, web, sql, etc...)

    saygilar.
    umut.