[linux-ileri] Re: birden fazla serverde Mysql database senkron calistirma.

---------

From: Serdar Koylu (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Sun 13 Jul 2003 - 17:30:11 EEST

    Selamlar..

    rsync'e gelinceye kadar SSH'ta bunu tek basina yapar. Birer RSA key olusturun, her iki makinede ayni kullanicinin $home/.ssh dizinlerine kopyalayin. Bundan sonra ssh size sifre filan sormaz. scp ile kopyalayabilirsiniz de, ssh ile direk kopyalama imkaniniz da var:

    ssh user@makine 'cat /filanca/dosya' >/buradaki/dosya

    Benzer sekilde bir suru isi SSH ile yapabilirsiniz. Detaylari icin seminer notlarindaki Ileri Duzey ag yonlendirme icin kullanilan SSH yapilandirmasina bir gozatin.

    SSH tam bir network cambazidir diyebilirim. Ama koypalama verimsiz olur, cunku dosyalarin bastanbasa transferi gerekir. Replication gibi cozumlere cok daha uygun olabilir..

    Saygi ve sevgiler..

    13 Jul 2003 14:08 EEST tarihinde yazmışsınız: