[linux-ileri] birden fazla serverde Mysql database senkron calistirma.

---------

From: Hasan Saral (hasansaral@introproduction.com)
Date: Sun 13 Jul 2003 - 14:37:40 EEST

    Elimde bir tane table var. cok sik guncellenmiyor ve dolayisiyla realtime olarak senkronizasyona ihtiyacim yok.
    Amacim bu table 4 ayri server de ana serverdeki table a gore her yarim saatte bir yenilensin.
    Bu konuda prometheus diye bir mysql clustering tool var fakat sitesi icindeki hic bir download linki calismiyor. Ayrica benim dedigim gibi realtime senkronizasyona ihtiyacim yok. Amacim basit serverler arasi kopyalamyi otomatiklestirmek.
    rsync ile dusundum fakat rsync icin yazdigim cron scriptleri rsync nin sifre sormasi nedeniyle tek basina calismiyor sifreyi makine basinda elle girmek gerekiyor.
    Bu konuda onerileriniz varmi.
    Herkese iyi calismalr ve Tesekkurler.