[linux-ileri] Re: kernel derleme sorunu

---------

From: Erçin EKER (erc.caldera@gmx.net)
Date: Tue 08 Jul 2003 - 17:22:29 EEST

    08 Jul 2003 14:56:05 +0300 tarihinde
    Murat Koc <murat.koc@frontsite.com.tr>'nın yazdıkları:

    > mv /usr/include/asm /usr/include/asm.orig
    > mv /usr/include/linux /usr/include/linux.orig
    > ln -s /usr/src/linux/include/asm /usr/include/asm
    > ln -s /usr/src/linux/include/linux /usr/include/linux
    >
    > O.K?

    tamam :) birinin konuşturması lazımdı zaten

    > make clean esasen yeterlidir. cunku butun *.o dosyalari silinmis olur.
    > make mrproper ise .config dosyasi da dahil olmak uzere bircok dosyayi
    > siler kernel kodunuzu sifir hale getirir. Daha onceden kernel
    > derlemisseniz .config dosyanizi yedekledikten sonra make mrproper
    > yapmanizi tavsiye ederim.

    evet biraz dikkatsizlik, ikiside aynı sayılır.

    > gerekmiyor.

    bende bir yerlerde okumuştum, banada saçma gelmişti zaten :)

    > initrd inizi yapilandirarak ulasabilirsiniz. initrd bunun icindir.

    evet bunu belirtmemişim, initrd kullanmayanlar için bu nokta.

    > ACPI henuz stable degil. su asamada APM kullanilmasi daha iyi
    > olacaktir.

    > madem yeni kernellardan bahsediyoruz. 2.5 serisi icinde make dep
    > yapmaniza da gerek yok.

    > bozuk ram icin iyi bir yontem degil. badmem patch i kullanin.
    > memtest86 ile belirledikten sonra bunlari parametre olarak verin ve o
    > adresler kullanilmasin sadece.

    bende farkındayım ama badmem patchini yapmak nasip olamadı, en azından
    böyle kullanıyorum ve bir şikayetim yok makine taş gibi :)

    > bu arada framebuffer in daha hizli olmasi icin, yukarda gordugum uzere
    > vesafb kullaniyorsunuz.
    >
    > video=vesa:ywrap

    teşekkürler hemden deneyeceğim :)

    > Kolay gelsin ...
    >
    > NOT: Yakinda 2.6 cikacak. Sanirim o dokumani yenilemenin zamani geldi
    > ama not dusecegim "Nilgun Hanim Turkcelestiremez" diye. Yoksa ben
    > anlamiyorum ne yazdigini. Saka saka :pp (ama hakkaten not dusecegim
    > :))

    - --
    Erçin EKER
    UIN: 8216618

    The Windows 98 CD-ROM makes an excellent skeet shoot target.