[linux-ileri] PHPnuke

From: Emre AYTAC (emre@mbm.erciyes.edu.tr)
Date: Mon 27 Jan 2003 - 10:20:30 EET

Merhaba;
Ben Mandrake Linux 8.2 ,mysql 3.23.47, apache 1.3.23 , php 4.1.2 ve phpnuke 6.0 (veya
5.6 - ikisinde de ayni sorunu yasiyorum.) kullanıyorum. PHPNuke ile ilgili bir problemim
var. PHPNuke kurulumu tamamlandiktan sonra http://localhost/phpnuke/config.php sayfasini
calistirdigimda (config.php'nin mysql baglantisi icin username ve password ayarlarini
yaptiktan sonra...) sorunsuz bir sekilde index.php sayfasina yonlendiriliyorum. Buradan
admin sayfasina gidip superuser'i da sorunsuz bir sekilde olusturuyorum. Buraya kadar
hersey normal.

http://localhost/phpnuke/admin.php sayfasini acip olusturdugum superuser'i ve password'u
girince kullanici adi ve sifre kabul ediliyor ve PHPnuke ayarlarini yapabilecegim ekran
karsima geliyor. AMA buradan hangi secenegi secersem seceyim, phpnuke beni tekrar
administrat,on login penceresine geri getiriyor. username ve password'u kac defa girersem
gireyim basarili bir baglantinin ardindan, herhangi bir bir secenek sectigimde sonuc
herzaman ayni oluyor.

Acaba buradaki sorun nereden kaynaklaniyor olabilir? (mysql, apache, php, phpnuke ya da
benden :) )

Yardimlariniz icin simdiden tesekkur ederim. Iyi calismalar....
                                                                     Emre AYTAC