[linux-ileri] Gentoo Portage Tree

From: S.Çaglar Onur (caglar.onur@tubitak.gov.tr)
Date: Thu 23 Jan 2003 - 11:09:11 EET

Selamlar;
    DÜn akşamki gentoo kurulum semineri için core.gen.tr ekibine teşekkür ederim saat 10 a kadar ara vermeden anlattılar,cevapladılar,gösterdiler.Yanlız kafama birşeyler takıldı sormak istedim.

    İş yerinden stage1 i çekip kurmaya başlayacağım yanlız evdede kurulum gerçekleştirmek istiyorum ve modemle 150 mb indirecek yüreğe sahip değilim(portage tree).Alternatif bir metod arıyorum, iş yerinde kurulumu dizüstü bilgisayara yapacağım eve götürüp en azından kernel ve portage tree yi kopyalamayı düşünüyorum.Nasıl bir yol izlemeliyim ???

Saygılar
S.Çağlar Onur - Tübitak
Avrupa Birliği Altıncı Çerçeve Programı
web: http://www.fp6.org.tr/