[linux-ileri] named.conf ve include

From: Php (php@kakalak.org)
Date: Sun 19 Jan 2003 - 22:33:43 EET

Merhaba,

Basit bir sistemde, apache icine ekleyecegim virtual hostlar=
 icin
conf dosyalarini bir dizinde topluyorum ve httpd.conf icinde
include "/falanca/dizin/" dedigimde o dizin icindeki tum
dosyalari okuyarak process ediyor. Bu da bana virtual hostlarimi
daha derli toplu tutma sansi veriyor. (dosya ile dizin farkini
en sondaki / karakterinden anliyor)

named.conf ile ayni seyi yapmam mumkun mu?
tek dosyayi include edebiliyorum ama bir dizini
include edebilir miyim?

Saygilar.
Umut.