[linux-ileri] ip yonlendirme

From: Mustafa Deger (mustafa@aku.edu.tr)
Date: Fri 17 Jan 2003 - 17:13:46 EET

Selam,

Yerel agimi kiralik hat ile linuxu router olarak kullanip gercek ip ler
ile internete bagliyorum. Bize tahsis edilen ip araligi ihtiyaci
karsilamamaya baslayinca dhcp server kurup 192.168... li ipler ile
Clientlara gerekli ip leri atadik.

Gercek ip ler ile internete cikabilirken 192.168.. li ip ler ile internete
cikamiyorum. Bunun icin ne yapabilirm? Bir mask islemi yapip ppp0 a
yonlendirme yapmam gerektigini zannediyorum. Bunu nasil yapabilirim. Veya
bununla ilgili bir dokuman var mi?

Tesekkurler.
Mustafa DEGER