[linux-ileri] Re: Sifre Hatirlatma

From: E. Faruk Pehlivanlý (efaruk@mng.com.tr)
Date: Fri 17 Jan 2003 - 16:55:24 EET

Kardesim kusura bakma ama bu sorundan anladigim tek sey senin bu isten =
pek
haberdar olmadigin. Boyle sorular yuzunden cok ciddi mailleri =
okuyamiyoruz.

        L=FCtfen bunda sonra daha dikkatli davranalim.
Bunu yapmak icin bir veri tabani olusturacaksin sifresini unutan bi =
sayfaya
girip kaydolurken doldurdu=F0u soruyu cevapliyacak. Ve sifresini adama =
geri
vereceksin. Sifreyi nasil geri verecegin tamamen senin kullandigin mail
sisteme bagli.

MNG Holding Co.

     MNG Computer
     Tel : +90 0312 436 30 00