[linux-ileri] bu seferde iptables ve masquerade

From: Orkun BALCI (karatekid@softhome.net)
Date: Wed 15 Jan 2003 - 19:33:44 EET

teşekkürler artık linuxbox'ımdan bağlanabiliyorum ama gene sorun :)

echo "1" > /proc/sys/net/ipv4/ip_forward
iptables -t nat -A POSTROUTING -j MASQUERADE
yapıyorum. iptables'ı yaptıktan sonra module yüklenemedi muhtelemen iptables versiyonunu veya kernel'i yükseltmeniz lazım diyor. Kernel: 2.4.20. sorunu ip_tables.o 'da yaşıyorum.

Ayrıca linux.org.tr'deki kablonet'le ilgili yazıyı okudum ve uyguladım. O yazıda çözüm ipchains ile sağlanmış. Onu yaptığım halde genede network üzerinden nete bağlanamıyorum.

Şimdiden teşekkürler ...