[linux-ileri] Re: (no subject)

From: imran@ims.com.tr
Date: Tue 14 Jan 2003 - 22:11:25 EET

Workflow denince 1000 degisik sey
anlasiliyor hype dolu nette.
Ayrica workflow sadece bilgisayar jargonundan da
ote organizasyon ici manalarada sahip...
Neyse...

Biz yine yazilima bakalim:

http://cmf.zope.org
Birde yine zope tabanli "Silva" var.

http://www.infrae.com

Dokuman olusturma, onaylama ve publish etmek icin
is basamaklari tanimlayabiliyorsunuz sanirim.

Icerik yonetimi icin bir kac link daha verelim...

**Observers** <br>
"WebCMS":http://www.webcms.org <br>
"CMSInfo":http://www.cmsinfo.org <br>
"OSCom":http://www.oscom.org <br>
"ContentManager":http://www.contentmanager.eu.com <br>
"Clueful":http://www.clueful.com.au <br>
"CMSWatch":http://www.cmswatch.com <br>
"Content-net":http://www.content-net.com <br>

"ContentManager.de":http://www.contentmanager.de <br>
"Boomtchak":http://www.boomtchak.net <br>

"Elpub":http://www.elpub.org <br>
"Metatorial":http://www.metatorial.com <br>
"Content-wire":http://www.content-wire.com <br>

Not: Kendi lokal ZWiki'mden kopyala-yapistir
yaptigim icin bu format biraz yamuk oldu.
Kusura bakmayin.

Bu arada yonetim tarafi cok onemli degilse
serbest stil icerik olusturma da
http://www.zwiki.org u oneririm.

Tum wiki klonlari icin:

http://www.c2.com