[linux-ileri] Kernel panic

---------

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Tue 18 Feb 2003 - 17:23:59 EET

    Selam

    Makinada 2 adet hdd var primary master da winxp kurulu, secondary master da ise linux kurulu ve bu hdd üzerinden grub la sistem açılıyor. Ben scondary master olan hdd yi primary slave olarak tanıtma ihtiyacı duydum. Grub çalışıyor WinXP açılıyor ancak linux açılırken kernel panic diyor init belirterek açmamı istiyor. Açmak için bir yol bilen varmı?