[linux-ileri] Squid.log analizi...

---------

From: Appak Han (appak_han@hotmail.com)
Date: Mon 17 Feb 2003 - 21:37:43 EET

                Selamlar,
          Squid icin analiz programi yazmak istiyorum. Bunu PHP ile yapacagim.
          Ben verileri mysql'de tutuyorum. log dosyasini oku okutup veritananina
    atiyorum.
          Yapilmis olan butun benzer programlari inceledim. cogu perl'de
    yazilmis. Veritabani kullanmadan direk dosya ile isi halletmisler. Benim
    yaptigim digerlerine gore cok mu yavas calisir? Bu sekilde yapmalarinin
    avantaj ve dezavantajlarini soyleyebilir misiniz?
          Mysql kullanmamin ne gibi faydalari olur? Su sekilde bir yol izlersen
    daha uygun olur dediginiz yontemler var mư?
          Bu konu ile ilgili dusuncelerinizi paylasirsaniz sevinirim.
          Hoscakalin...

    Add photos to your messages with MSN 8. Get 2 months FREE*.
    http://join.msn.com/?page=features/featuredemail