[linux-ileri] Re: seminer.linux.org.tr

From: Enver ALTIN (ealtin@casdb.com)
Date: Tue 11 Feb 2003 - 19:40:46 EET

On Tue, 2003-02-11 at 15:43, Php wrote:
> iyi bayramlar.

Iyi bayramlar,

> Ya su seminer sitesinde bulunan sunumlarin
> daha portable formatlarda koyulmasi gerektigi
> konusunda daha once minik bir thread olmustu
> listelerin birinde. Ama son gunlerde eklenenlere
> bakiyorum hala hepsi sxi.

Inanin Powerpoint ile hazirlanmis sunumlari gordugumde sizin
hissettiklerinizi hissediyorum :)

> bu seminerlerin kisitli zamanlarda zorluklarla
> ve tamamen ozveriyle hazirlandiginin farkindayim.
> Belki bu istek luks kacabilir ama lutfen bundan
> sonra ekleyeceginiz belgeler html ya da png vs
> temelli olabilir mi...

Daha once de bahsedildigi uzere, bu belgeleri hazirlayan arkadaslarin
zaten vakitleri oldukca dar. Kendi adima, hazirladigim sunumlarda
HTML/PNG/CSS disinda herhangi bir dosya bicimi kullanmiyorum.

> Ilave olarak sxi, ppt formatlari konulabilir, isteyen alir
> okulunda, isyerinde vs. bu hazir sunumlardan
> istifade edilebilir.

Aramizda gonullu varsa, bu sxi/ppt dosyalari PDF veya bir baska formata
donusturebilir ve seminer-cg/web-cg ekibi de seve seve bu belgeleri web
sitesine yerlestirecektir.

Saygilar

--
Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)   - Software developer, generic solvent.
http://enver.casdb.com/        - mailto: ealtin at casdb dot com

Fairy Tale, n.: A horror story to prepare children for the newspapers.