[linux-ileri] Virtual Mail Problemi ve Güvenli Mail Sunucu

From: orhan doğan (orhanefe@hotmail.com)
Date: Fri 07 Feb 2003 - 23:03:05 EET

Redhat 7.1 üzerinde sendmail kurulu. VPOP destekli dolayısıyla Virtual mail
kullanabiliyorum. ancak spama aşırı derecede açık bir durum sözkonusu. Şöyle
ki,

orhan@xyz.com
orhan@abc.com
şeklinde mail vermem gerekiyor bu amaçla araştırmalarım neticesinde Virtual
Imap Serverı kurdumayrıca Sendmail.cf yi de virtual domainlerle çalışacak
şekilde düzenledim bu sistemde ne yazıkki SMTP AUTH yok.
Dolayısıyla spama açık. şu anda sistemde garip bir durum var, herhangi bir
yere mail göndermek için o domaini RELAY e açmam gerekiyor. Buda çok sıkıcı
bir durum.

Redhat 7.1 de SPam sorunu olmayacak ve SMTP AUTH yapacak bir mail sunucuyu
nasıl kurabilirim? Qmail i biraz inceledim ama işin içinden çıkamadım
Qmailin RPM pakiti var mı? ben bulamadım?

Güvenli bir mail alış veriş sunucunu kurmak zorundayım. yardımlarınızı
bekliyorum

MSN 8 helps eliminate e-mail viruses. Get 2 months FREE*.