[linux-ileri] Re: Qmail // LDAP...

From: Dogan Zorlu (doganzorlu@doganzorlu.com)
Date: Fri 07 Feb 2003 - 16:40:35 EET

Sevgili Levent bey,=0D
=0D
Bana bu mail linux-ileri adl=FD bir listeden geldi ve bu listenin guvenli=
kle
ilgili oldu=F0unu sizden ogrendim. O zaman linux-guvenlik listesinde nele=
konusuluyor merakland=FDm a=E7=FDk=E7as=FD.=0D
=0D
=0D
Sevgili GNU,=0D
=0D
LDAP bu i=FEi g=F6rebilir. Fakat outlook kullan=FDc=FDlar=FD adres defter=
ine ekleme
yapamazlar. Bunu sizin uygun bir client la yada dogrudan Linux uzerinden
tanimlamaniz gerekir. Fakat dizin sunucu olarak bu makinayi (LDAP kurulu
olan Linux) client lara gosterirseniz sorgulama yapabilirler. Oldukca pra=
tik
olur ve 1 saatten az surede sorununuz da sonlanmis olur diye dusunuyorum.=
=0D
=0D
Kolay gelsin.=0D
 =0D
> Say=FDn GNU demi=FE ki:=0D
=0D
bence mail client inizda bu otomatik ibareyi bir daha gozden gecirin. "de=
mis
ki" "buyurmus ki" biraz alayci duruyor kanimca.=0D
=0D
=0D
=0D
=0D
=2E=20

-- Binary/unsupported file stripped by Ecartis --
-- Type: image/gif
-- File: IMSTP.gif