[linux-ileri] Excel

From: Özcan (vural43@yahoo.com)
Date: Sat 01 Feb 2003 - 11:27:52 EET

  linux ile ilgili degil belki ama kusura bakmayın ..
  bir ara bu gruptamı okudum bilemiyorum ama
microsoftun office dokumanlarındaki sifrelerini kıran
birisi bunun cok kolay oldugunu ancak kıran programın
cok is yaptıgını kullanan kisiye hissettirmek icin
gereksiz donguler kuruyorum demis ..

  simdi soruma gelince .. cok onemli bir dosya var
elimde bir tanıdıgımın sifresini unutmus ...
indirdigim programlar deneme yanılma yontemi
kullanıyorlar ve 3 gun diyor .. sifreyi hemen
kırabilecegim program yokmu ?