[linux-ileri] Re: Driver sorunu

---------

From: Yilmaz Cankaya (yilmaz.cankaya@ulugbey.de)
Date: Fri 26 Dec 2003 - 15:18:07 EST

    Mantiken Mandrake altinda hangi modullerin seskarti ve ethernet karti icin=
    =20
    kullanildigini bulup, bu bilgilerin yardimiyla redhat altinda kernelini=20
    yeniden bu bilgilere g=F6re derlemen yeterli.. Mandrakin hardware destegi c=
    ok=20
    iyi ve hardware tanimak icin kullanilan drakconf un performansi da cok iyi,=
    =20
    iste bu sebebten mandrake altinda sorun yasamiyorsun.. Ama eger mandrake=20
    altinda taninmissa gerekli aygitlar linux tarafindan destekleniyor demektir=
    =2E.
    Mandrake kontrol merkezi altinda gerekli modullerin ne oldugunu bulmana=20
    yardimci olacak bilgiler mutlaka vardir..=20

    Kolay gelsin

    Yilmaz Cankaya
    Dipl. Mathematiker
    Universit=E4t T=FCbingen