[linux-ileri] Re: kernel a patch yaparken

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Mon 22 Dec 2003 - 13:46:09 EST

    Ozmen Emre DEMIRKOL <ozmend@sakarya.edu.tr> wrote:

    OED> Hunk #1 succeeded at 46 with fuzz 2 (offset 1 line).
    OED> Hunk #1 succeeded at 44 (offset -3 lines).

     Burada satir numaralarinin yamanin icindeki tanimdan farkli oldugunu goruyoruz. Yani yama

    3- aaa
    4- bbb
    5- ccc

     olan yeri

    3- aaa
    4- XXX
    5- bbb
    6- ccc

     yapmaya ayarli ama satir numarasi tutmuyor diyor.

     Eger cekirdeginiz kernel.org dan alinan saf bir cekirdekse ve yamaniz da o cekirdek surumune uygun hazirlanmissa boyle bir mesaj ciktiginda dosyalariniz bozuk derdik.

     Cekirdege baska yamalar uyguladiginizda sadece satir numaralari degismis fakat diger yamalar bu yamanizi etkilemiyorsa (kodunu incelemek gerekir kesin konusabilmek icin) sorun yaratmaz derdik.

     ama...

    OED> Seklinde uyarilar cikiyor. Bunlar onemsenmeli mi? Mutlaka
    OED> onemsenicek yani vardir diye dusunuyorum. Ama ne kadar?
    OED> Duzeltmek icin ne onerebilirsiniz? tesekkurler
    OED>
    OED> NOT= patch ipvs ile ilgili, sistem rh9

     Sistem rh9 diyorsunuz. Eger ki rh9 ile gelen cekirdek kodlarini kullaniyorsaniz bilin ki o kodlar kernel.org daki saf linux cekirdeginin agir yama bombardimanina tutulmus halidir. Yamanizin calismama ihtimali yuksek. Belki de calisir.

     - saf bir cekirdek uzreine yamanizi yapin
     - rh9 cekirdek kodlari ile uyumlu bir yama edinmeye calisin
     - yama hata vermedigi icin calisabilir diyip bir sure deneyin (?)
     - kodlari kendiniz inceleyip cekirdeginize uyumlulugundan emin olun

    , Secim sizin.

    --
     Onur Kucuk
     <onur@kablonet.com.tr>