[linux-ileri] Giderildi: Slackware Linux + XP : LiLo x MBR

---------

From: Ilhan YOLCU (iyolcu@denizharp96.org)
Date: Sun 21 Dec 2003 - 13:22:31 EST

    Merhaba
    daha onceki maillerimde anlattigim yontemler MBR uzerine yeni kayit
    yapildiginda kurtarmak icin gereken adimlardi. fakat ben linux kurduktan
    sonra muhtemel lilo uninstall ederken BIOS'ta HDD ayarlarim bozulmus.
    HDD yi manuel olarak tanitmistim
    boot esnasinda detect etmedigi icin dikkatimi cekmemisti fakat BIOS'a girip
    HDD ayarlarina baktigimda Cylinder kaydinin silinmis oldugunu gordum.
    Linux baslarken direk donanim adresine gittiginden BIOS tanimasa bile HDD
    okuyabiliyor.
    duzeltmeyi yapip yeniden XP kurdum sorun halledildi.

    Not: eger eski XP'yi silme cabam olmasaydi yeniden kurmaya gerek
    kalmayacakti.