[linux-ileri] Re: cekirdek ve turkce karakter

---------

From: Serdar Koylu (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Sun 21 Dec 2003 - 09:59:59 EST

    Selamlar..

    gettext olayi bence kernel icin olmamasi gereken seylerden biridir. Bazi seylerin kernelde olmamasi lazim.

    Her seyin basinda yerellestirme dediginiz zaman, sadece font ve klavye duzeni ile mesajlari dusunmemek gerekiyor. Bu noktada ornegin TV karti icin chipset yerine kirmik seti parametresi tanimlamak ta gerekiyor. Ha, bu cok mu imkansiz. Kesinlikle degil. Fakat bunun getirecegi kod yukunun bir hesabini yapmak gerekiyor. Soyleki ornegin her patch yazanin birde baska diller icin dusunmesi gerekliligini hesaba katmak gerekiyor.

    Bence gereksiz bir emek. Fakat yapacak olan olursa, bunu bir modul olarak yapip, modulden mesajlari vs. alabilirseniz bu is olur. Modul, her dil icin farkli farkli yazilabilir kolayca.

    Saygi ve sevgiler..

    21 Dec 2003 04:31 EET tarihinde yazmışsınız: