[linux-ileri] Re: Fedora Core icin kernel 2.6.0 rpmleri

---------

From: Murat Koc (murat.koc@frontsite.com.tr)
Date: Thu 18 Dec 2003 - 05:53:38 EST

    > Merhaba,

    > Önceki iletimde de yazdığım gibi: Çekirdeği kurmak için o sayfayı ziyeret
    > etmeniz ve üstte yazdığınız paketi indirmeniz yeterli.

    Fedora ne kadar 2.6 kernel icin hazirlik yapti acikcasi paketlere cok
    bakmadim. Fakat 2.6.x serisi kernel icin sisteminizde degistirmeniz
    gereken paketler var. Oncelikli olarak bunlarin upgrade edilmesi
    gerekmekte.

    1-2 gun icinde detayli bir 2.6 semineri notlarini bitirmis olacagim.
    Onumuzdeki hafta uygun bir zamanda su an ki seminer duzenini bozmadan
    eklenti olarak Inetd de veya uygun olmazsa FrontSITE da bu semineri
    duzenleyebiliriz.

    Doruk?

    PS: Anlatmami istediginiz 2.6 kernel ile ilgili ozel istekleriniz varsa
    mail atarsaniz ekleyebildigim kadar eklemeye calisirim.

    --
    |          |  Murat Koc
    |          |  Manager & IT Consultant
    |    FRONT |
    |==========|  FrontSITE Bilgi Teknolojisi A.S.
    |_____SITE_|  http://www.frontsite.com.tr/
    -- File: signature.asc
    -- Desc: This is a digitally signed message part