[linux-ileri] Re: [linux-sohbet] DIKKAT : Win'deki GPL DC++ da bile bir seyler var ! Yakalandim !

---------

From: ATILIM BOY (boyatilim@yahoo.com)
Date: Thu 18 Dec 2003 - 05:01:51 EST

    Bu arada, DC++ da Serverlara connect olan bir ajanda
    search ile bu isi yapmis olabilir, yani programda yada
    serverda yada Winde ki bir problem buna yol acmamis
    olabilir, saadece arama yapip boyle mailler atan bir
    W-a-r-n-e-r B-r-o-s. Entertainment Inc. Calisani...
    Onunda isi budur mesela :)

    ATILIM BOY