[linux-ileri] Re: NT 4.0 'dan RedHat 8.0 'a gei?

---------

From: S.Çağlar Onur (caglar.onur@tubitak.gov.tr)
Date: Thu 18 Dec 2003 - 03:34:30 EST

    Selamlar;
        Redhat 8.0 kurmayın , gidin daha yeni bir sürüm kurun. Rh 8.0 desteğini 20 gün önce çekti 9.0'ı da 31 aralıkta bırakıyor. Onun için böyle bir girişim için desteksiz bir başlangıç ( destekten kastım güncellemeler ) yapmayın fedora kurun,debian kurun ne bileyim slackware kurun ( gentoo kurun :) ) , daha doğru olur diye düşünüyorum.

    Saygılar

    S.Çağlar Onur