[linux-ileri] Re: AntiVirus..

---------

From: fr (freddy_k2033@yahoo.com)
Date: Fri 12 Dec 2003 - 09:04:11 EST

    ben sunucumda hbedv diye bir antivirus programi
    kullaniyorum. amavis'le beraber. sophos'un deneme
    surumu de yukluydu makinada ve henuz hbedv'in atlayip
    ta sophos'un yakaladigi bir mail olmadi.

    bu arada sorayım; hbedv'in ticari olmayan kullanımı
    ucretsiz. sirketimin sunucusunda amavis ile mail
    dosyalarini tarattirmam yasadisi sayilir mi?

    tesekkurler,
    fr.