[linux-ileri] Re: Redhat 8.0 + Cyrus Sieve Locale Problemi ( Sanirim )

---------

From: S.Çağlar Onur (caglar.onur@tubitak.gov.tr)
Date: Thu 11 Dec 2003 - 08:33:02 EST

    Selamlar Nilgün hanım;
        Geç cevap için özür dilerim. KMail eğer subject alanına ?iso.... kodlamasını koyarsa problem yok fakat eğer sadece Türkçe karakterleri yazarsam problem yaratıyor. Eğer subject alanına encoding eklenmezse yada eklemeyen bir client mail atarsa ( mesela mail komutu ) sorun ortaya çıkıyor. Problemin ne olduğu konusunda fikri ve çözüm önersisi olan varsa duymak isterim?

    Saygılar

    S.Çağlar Onur