[linux-ileri] Re: TUBITAK Teknoloji Odullerinde Linux

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Wed 10 Dec 2003 - 10:46:16 EST

    Bulent> Ben de "Cok yasa linux" demekten kendimi alamiyacagim bu konuda.

    Onceki yazanlarla walla asik atacak durumum yok.
    Ama linuxun pratikligi ise konu ben de katilayim...

    Gecen sene evdeki eski P75 bilgisayari bir mp3 calar
    haline getirip paralel porta bir lcd display, bir kac
    eski radyodan sokme switch ve bir potansiyometre
    ile arabami upgrade ettim :)

    Linux ile paralel ve seri portu ayni anda kullanmak
    ve bu isi yaparken arkada mpg123'u kumanda
    etmek gercekten cok kolay oldu. Once windowsta
    yapmaya calistigim icin utandim hatta :)

    Cok yasa linux.