[linux-ileri] squid de resimlerin bloklanması

---------

From: hakan basalan (hakanbasalan@hotmail.com)
Date: Thu 04 Dec 2003 - 06:57:12 EST

    Herkese merhaba. Belki grubun seviyesine basit kaçacak ama ben yinede
    affınıza sığınarak sorayım. Squid proxy kullanmak istedim. Default
    ayarlarına hiç dokunmadığım halde proxy üzerinden text olan her şey geliyor.
    Fakat resimler gelmiyor. bunun nedeni ne olabilir.
    Yardımlarınız için teşekkürler.

    Add photos to your messages with MSN 8. Get 2 months FREE*.
    http://join.msn.com/?page=features/featuredemail