[linux-ileri] slackware 'i disketle kurma

---------

From: MustafaOgun (mustafaogun@gmx.net)
Date: Sat 16 Aug 2003 - 04:25:49 EEST

    merhaba;

    yanlis listeye mi sordum bilmiyorum, baslangic konusu da olabilir ama;
    laptop'im slackware cdlerini boot edemedigi icin disketle kurmaya
    calisiyorum, daha once 8.1 icin 5+1 disket hazirlamis kurmustum, simdi 9.0
    icin 1 boot 2 root disk gerektigi yaziyor sitede, ama nedense bare.i 'yi
    yazdigim diskle boot ettigimde once bana o tipik welcome message geliyor,
    slackware 9.0.0 kurulumuna hosgeldiniz filan, sonra
     boot:
    yazip parametre girmemi bekliyor, enter'la geciyorum
    ..

    herneyse sonra root disk'i tak diyor, install.1 'i yazdigim disketi
    takiyorum, disketi degistir diyince de install.2 yi yazdigim disketi
    takiyorum..

    ama sonra 3 4 ve 5. yi de istiyor utanmadan..
    ben taktikca o istiyor.. bare.i 'yi 8.1 'in klasorunden cekmedim hayir..
    slackware9.0'in bare.i'si

    su siralar sbootmgr.dsk'yi cekiyorum.. bir de onunla deniycem ama aklim hala
    burada kaldi.. daha once tecrube eden oldu mu? web'de benimle ayni derdi
    yasayan bir iki kisinin bir iki forumda bu soruyu sordugunu gordum ama cevap
    olarak herkes "hayir yaniliyosun slack 9 sadece 2 disket ister" yazmis:)

    tesekkurler