[linux-ileri] Dijital Qmzal=FD?= Mail

---------

From: İbrahim KIZIL (ikizil@tnn.net)
Date: Tue 12 Aug 2003 - 14:18:30 EEST

    Selamlar,
    Postfix 2.0.13 kullanıyorum. Buradan Dijital imzalı mail göndermek
    istiyorum.Class 1 Demo sertifikam var.
    Sertifikayı GlobalSign'dan aldım. Bunu Postfix'e nasıl import ederim.

    Teşekkürler.
    İyi çalışmalar.

    Ücretsiz Turk Nokta Net üyeliğinden faydalanmak için
    http://www.tnn.net/yeniuyelik/[1] adresini ziyaret edin

    Cep telefonunuz için birbirinden eğlenceli logo ve melodileri
    http://logomelodi.tnn.net/[2] adresinden alabilirsiniz

    --- Links ---
       1 http://www.tnn.net/yeniuyelik/
       2 http://logomelodi.tnn.net/