[linux-ileri] Re: merhaba

---------

From: Eyup TEKIN (tekin@edakom.com.tr)
Date: Wed 06 Aug 2003 - 12:49:05 EEST

    merhaba

    rhas2.1 kullaniyorum. up2date yapamiyorum.cunku user/pass kabul
    etmiyor.lisans sorunundan oturu.rhn ye uyeligim var.

    rhas2.1 in dokumanlari var. dokumanlarinda kernel source rpm den nasil kernel
    derlenir ile ilgili bolum yok(yaniltmak istemem)

    upgrade kernel bolumu var.bu bolumde ise hazir rpm ler var sirasi ile onlari
    derliyorsunuz.

    ben kerneli derlerken

    rpmbuild --rebuild kernel.e25.src.rpm denedim
    daha sonra rpm -Uvh kernel.xx.rpm leri yaptim sirasi ile

    referans olarak dokumandaki upgrade kernel i yorumladim.

    daha sonra /boot altinda System.map ve vmlinuz sembolik linkleri
    degistirdim.cekirdek acildi.

    ama soyledigim gibi bu islemleri kendim yorumladim.belki bir yerde yazili
    metin vardir.gormek isterim.sonuc yaptigim islemin optimized olmasini
    istiyorum.

    yardimlariniz ve onerileriniz icin tsekkurler

    iyi calismalar