[linux-ileri] ReiserFS silinen dosyalar kuratarilabilyormus.

---------

From: Zafer BAHADIR (zbahadir@bursa-linux.org)
Date: Fri 01 Aug 2003 - 16:22:22 EEST

    Selam.
    silinen bir kac dosyam vardi, ext2 de kurtarilabiliyormus. google da biraz
    arastirdim ReiserfFs dosya sistemlerinde de silinen dosyalari kurtarmak
    mumkunmus.

    1-once silinen dosyanin buluddugu partition umount ediliyor.
    2-reiserfsck --rebuld-tree --scan-whole-partition /dev/hdaX
    3-sonra partition mount ediliyor ve icerisinde kurtarilan dosyalar lost ile
    baslayan dizinler icerisinde bulunuyorlar.

    kuskusuz bir cok linux kullanicisi biliyordur.
    belki bilmek isteyenlewr vardir diye burada belirtmek istedim.
    malum linux demek bilgi paylasimi demek.

    konunun kaynagi
    http://bolug.uni-bonn.de/archive/mailinglisten/BoLUG/2002-04/msg00499.html

    --
    Slackware 9.0