[linux-ileri] Re: sendmail smtp

---------

From: Ozmen Emre DEMIRKOL (ozmend@sakarya.edu.tr)
Date: Fri 01 Aug 2003 - 13:54:26 EEST

    relay ayarlarini yapmamissiniz sanirim. authenyication kullaniyorsaniz
    dogrulamadan sonra mail atilir. ama kullanmiyorsaniz, relay tanimi
    yapilmali redhat icin /etc/mail in altinda olmali. sendmail.cf
    dosyasindan da bakabilirsiniz. Tabi bu arada hangi domain maillerini
    kabul ettiginizide sendmail.cw dosyasina ya da sendmail.cf icinde Cw
    tanimi ile yapmalisiniz. kolay gelsin.

    ozmen demirkol