[linux-ileri] AES ve kernel

---------

From: seyyid ali yuksel (seyyid_ali_yuksel@hotmail.com)
Date: Mon 28 Apr 2003 - 15:24:13 EEST

    ben kernelde password şifrelemede kullanılan DES algortmasının yerine AESi
    kullanmak istiyorum.
    redhat 8.0da AES kodu var ama aktif
    olarak kullanılmıyor galiba.
    şimdi ben kernele aesi patch mi edeyim yani kodunu gömeyim mi veya module
    olarak mı hazırlayayım.
    biraz araştırdım sanırım bu makedep dosyalarıyla uğraşmam gerekiyor.
    sizden ricam tam olarak AES 2.4 serilerinde kullanılıyor mu
    eğer kerneli derlerken sorulan seçeneklerde aesi aktif edersek kernel bunu
    nerde kullanıyor ve nasıl anlayabilirim.
    bu konularda bilgi verebilirmisiniz
    şimdiden teşekkürler

    Protect your PC - get McAfee.com VirusScan Online
    http://clinic.mcafee.com/clinic/ibuy/campaign.asp?cid=3963