[linux-ileri] solaris

---------

From: Fuat Altun (faltun@iso.org.tr)
Date: Thu 24 Apr 2003 - 08:35:50 EEST

    merhabalar,
    bu konuyu baska bir yerden destek alamadigim ve bu konuyu burda bilenler
    olabilir diye gonderiyorum...(burasi bir linux forumu bunu biliyorum:)))
    solaris 8 de isletim sistemini kurarken turkece(8859-9) destegi vermeden
    kurdum. Fakat simdi bu destegi vermem gerekiyor. CD lerden Turkece destegini
    nasil yuklerim??
    Cunku java bunu istiyor.
    Bu konuda yardimci olabilirseniz cok sevinirim

    Fuat