[linux-ileri] birden fazla ip

---------

From: Ayhan CAKICI (ayhan@mbm.erciyes.edu.tr)
Date: Thu 22 Apr 2004 - 13:07:58 EEST

    Merhaba

    Ben mandrake 8.2 kullanmaktayim. Mevcut ethernet kartina networku veya ma=
    kinayi restart edince gitmeyecek sekilde 2 veya 2 den fazla ip atamak ist=
    iyorum.

    Bunu nasil yapabilirim.

    Not:A=C5=9Fagidaki komutlarla istedigim kadar ip ekleyebiliyorum fakat ma=
    kina veya network restart edilince ayarlar eski halini aliyor.

    ifconfig eth0:x _ip_ netmask _netmask_

    veya

    ip address add _ip_/_sufix_ broad + dev eth0

    Ayhan CAKICI
    Erciyes Universitesi
    Muhendislik Bilgi Islem Gorevlisi