[linux-ileri] Re: mozilla 1.0.1 java destegi

---------

From: Derya Sezen (funky@gsu.linux.org.tr)
Date: Sat 19 Apr 2003 - 16:45:27 EEST

    yukledim, zaten yukluydu o paketler, PATH tanimlari da yapili fakat
    sorun bunu Mozilla 'ya plugins olarak gostermekte, onu yapamadim...
    Bunun icin de

    Java plugins directory'sine
    libjavaplugin_oji.so ->
    /usr/java/j2re1.4.1_01/plugin/i386/ns610/libjavaplugin_oji.so*

    ekledim bu dizinde bulunan diger oji dosyalari gibi ama olmadi

    --
    Derya Sezen <funky@gsu.linux.org.tr>