[linux-ileri] Re: acil yardim

---------

From: Murat USTUNTAS (ustuntas@bimel.com.tr)
Date: Tue 08 Apr 2003 - 16:28:35 EEST

    Segmentation fault hatasi genelde (Her zaman degil), Hafiza modulleri ile
    ilgili olabilir. Bunun yaninda bir oncenizdeki islemde sisteminizde
    kullanilan .so dosyalarina zarar verme ihtimaliniz de var. openssh i update
    etmeye calisirken ne oldugu belirsiz bir hata olustu. Bu hatayi kayit
    dosyalari icerisinden yakalaya bilirmisiniz.. Onun sonucu olarakta ne
    yapilmasi gerektigine karar verebilirsiniz. Bu arada sistem servisleriniz
    duzgun olarak calisiyorlar mi? :) Bilgilerinize,

    Murat Ustuntas

    mustuntas@bimel.com.tr
    Özmen Emre DEMİRKOL yazdi:
    Slm.redhat 7.3 uzerinde openssh i update etmeye calisirken ne oldugu
    belirsizbir hata olustu. bende vazgectim sonra ederim diye. simdi ise hicbir
    sey kuramiyorum makineye. hangi rpm i denesem Preparing...
    ########################################### [100%] Segmentation fault hatasi
    veriyor. bu nasil olmus olabilir. cozumunu bilen var mi. tesekkur derim
    ozmendemirkol