[linux-ileri] Oftopik wireless lan ve access p.

---------

From: Cem (cem@efes.net.tr)
Date: Mon 07 Apr 2003 - 14:32:37 EEST

    Merhabalar,
    Oftopik için özür dilerim ama tr de bazı şeyler hakkında bilgi almak çok zor
    olabiliyor
    wireless lan kartı ve pcmci kartı hakkında bilgisi ve tavsiyesi olan varmı ?
    işin aslı ben dlink 22mbs ap. ve pcmci kartını aldım ama kapalı alanda 100m
    acık alanda 400m demesıne ragmen yan odadan 3 metrede sınyal minimumda idi

    bu ürün kalitelimi tavsiyesi olan olabilirmi bana ?

    Saygılar