[linux-ileri] Re: ftp server

---------

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Fri 04 Apr 2003 - 17:25:24 EEST

    On Fri, 4 Apr 2003, kazanci wrote:

    > proftp kurdum ama anonymous olarak bağlanmayı beceremedim. browser dan ftp
    > adresini yazdığımda bağlanması için ne yapmam gerekiyor. bana proftp.conf
    > dosya örneği göndermeniz mümkünmü.

    Bunun icin ne kadar arastirma yaptiniz acaba?

    1. www.proftpd.org adresinde bu istediginiz var.
    2. www.castaglia.org/proftpd adresinde de var.
    3. Yazilimla gelen ornek yapilandirma dosyalarindan birinin adi
    anonymous.conf. Onun icine bakabilirsiniz.

    --
    Devrim GUNDUZ
    devrim@gunduz.org				devrim.gunduz@linux.org.tr