[linux-ileri] NIS

---------

From: Ozan Eren Bilgen (mavi@gsu.linux.org.tr)
Date: Wed 02 Apr 2003 - 18:50:52 EEST

    yoper'e el yordamiyla nis kurmak gibi bir hata ettim. yoper icinde
    neredeyse hicbir sey gelmeyen, asiri sade bir dagitim..
    "ypcat passwd.byname" ile diger bilgisayarlarda oldugu gibi sifreleri
    alabiliyorum, nis clientin calistigi konusunda herkes hemfikir ancak login
    olamiyorum. eksik olan nedir, nasil duzeltebilirim

    ozan eren
    gsulinux