[linux-ileri] Re: init 5 de acilan sistemde, userlara restart-shutdown kisitlamasi

---------

From: Erçin EKER (erc.caldera@gmx.net)
Date: Tue 01 Apr 2003 - 13:29:28 EEST

    Tue, 1 Apr 2003 00:22:56 +0300 (EEST) tarihinde
    Devrim GUNDUZ <devrim@gunduz.org>' in yazdıkları:

    > Merhaba,

    > ctrl+alt+delete icin: /etc/inittab icinden isterseniz bu tuslari
    > kapatabilirsiniz. Ya da benim gibi bir mesaj vermesini
    > saglayabilirsiniz.
    >
    > Digeri icin ise... izinleri ile oynamak geliyor aklima.
    >
    > Saygilar.

    /etc/inittab dosyasındaki şu satırı yoruma dönüştürürsen yada komutu
    değiştirise burası tamam...

     ca::ctrlaltdel:/sbin/shutdown -t3 -r now

    x kullanıyorsanız gdm ve kdm ayarlarını karıştırmanız grekiyor... komut
    satırından init komutunu vermek için zaten root olmak gerekiyor...

    --
    Erçin EKER
    Free your mind, use free software!!