[linux-ileri] Re: named.conf'un syntax'inin dogrulugunu kontrol etme

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Wed 25 Sep 2002 - 18:37:20 EEST

Selam
Web tasarimi ve programlama pek ilgi alanim deil ama düsüncelerimi paylasmak
istedim bu olay için bind restart edildikten sonra /var/log/messages da
named ile ilgili son satirlari kontrol edilip

named startup succeded satini bulunup çalistigini anlamaniz eger
çalismamissa burdaki hata mesajini geri döndermeniz yanlismi olur? Eski
config dosyasini almaniz dogru olur ama yeni dosyada hata varsa eskisiyle
çalistirmaniz da kullaniciyi yaniltmazmi?
Umarim yazdiklarim size bir fikir verir.
kolay gelsin. Iyi çalismalar.