[linux-ileri] Re: 60 GB HDD ve linux

From: Tarik AKTAS (linuxforum@web.de)
Date: Mon 16 Sep 2002 - 11:04:04 EEST

Merhaba

Daha once bu sorun ile ayni sekilde Suse 7.1 ve Suse 8.0 da bende karsilastim. Cok uzun suren denemelerimden sonra bende bir turlu kurulumu tam olarak basaramadim. Diske format attiktantan sonra paketleri install edecegi zaman bazen %10 bazende %20 de xxx. paketi kurulurken hata olustu ve sisteme kurulamadi diye hatalar veriyordu.

Sorununuzun HDD diskinizde olacagini zannetmiyorum.

Ben sorunumu soyle hallettim.

1-)Hdd diskinizin IDE kablolarinin dogru calistigindan emin olunuz. Mumkunse degistiriniz. (Ben bunun yaptiktan sonra sorun ayni devam etti. Yinede emin olmak gerekiyor.)
2-)Hdd Primary Master, Cdrom u Primary Slave yapiniz. ( Beni cdrom Secondary Master idi)

Cdromu degistirdim. ramlari degistirdim. Hdd degistirdim. install cd lerini degistirdim. sorun devam etti. yukaridakini yapinca Ilginc ama bu sorun cozuldu.

linux-ileri@linux.org.tr schrieb am 15.09.02 22:31:00:
> Uzerinde yepyeni gicir gicir bir 60 GB Western Digital Hard Disk olan eski bir
> Compaq makineye (Pentium 166 Mhz, 100kusur MB RAM) Redhat 7.3 kurmaya
> calisiyorum. Kurulumda hata verip cikiyor, hata hard diske format attiktan
> sonra ve RPM'leri kurmaya baslamadan once -sanirim base system'i kopyalamaya
> calisirken- olusuyor. Hata tutarli degil, hep ayni yerde hata vermiyor, her
> zaman da ayni hatayi vermiyor. Bazen bir hata verip -python'la ilgili sanirim-
> bir log gosteriyor, bazen hd'de yeterli yer yok diyor, bazen de installation
> aborted abnormally deyip cikiyor.
> [...]

Die Kommunikationszentrale ist da! Nie wieder E-Mail-Chaos! Verwalten
Sie alle Ihre E-Mail Adressen unter: http://freemail.web.de/?mc=021123