[linux-ileri] Re: Freebsd MD5 DES ve Courier imap

From: Onur Yalazi (onuryalazi@mersin.edu.tr)
Date: Thu 12 Sep 2002 - 12:15:53 EEST

    Kullandığım MTA Postfix tüm Kullanıcılar Sanal Ve kiwi'nin yazdığı
VDA patch ile Soft Kota uyguluyoruz. Courier-Imap ile pop3 ve Imap
desteği veriyoruz. Amavis-Perl ile
vscan üzerinden virüs kontrolü yaptırıyoruz. Çözüm çok güzel ancak
kullanıcılarımız transparan biçimde aktarmak istediğimiz için sorun var.
900 kullabıcıdan yaklaşık 200 ü yeni sisteme transparan aktarılamıyor.
Bu kullanıcılara da ulaşma ihtimalimiz az. Bu yüzden Transparan aktarma
işlemi bu FreeBSD MD5 olayında tıkanıyor.

Ender Unix'de ki programı postfix çözümü için özelleştirdim yakında bunu
da kullanıma sunarım ancak o program FreeBSD için özel bir yöntem
kullanmıyor . VPopmailin bu konuda ne kadar kabiliyetli onu bilmiyorum.
Belki o da FreeBSD MD5 sorunundan muzdariptir.

Umarım bir çözüm bilen vardır.
Gerçi daha önce SoftKota uyglulaması için attığım maillere pek bir
cevap gelmedi ama....

Not: FreeBSD MD5 dememin sebebi FreeBSD, md5 kullanırken bu passleri
ilginç bir kodlama ile veritabanında tutuyor. örn:
$1$ADFZE$DSASDF21QE23141234/2134 gibi tabii bu sallama oldu.