[linux-ileri] Postfix Courier-Imap

From: Onur Yalazi (onuryalazi@mersin.edu.tr)
Date: Tue 03 Sep 2002 - 09:16:23 EEST

Herkese Merhaba
FreeBsd üzerinde courier-imap ve postfix ile soft-kota nasıl kullanabilirim?
Şu an vda patch for postfix 1.1.11 20020719 ile kullanıcı başına kotayı
ve maildir++ ı aktifleştirdim
ancak kota dolduğunda mail otomatik bounce ediliyor ve sadece gönderici
bundan haberdar olabiliyor.

courier-imap README.maildirquota yı neredeyse hatim ettim ama bir çözüme
ulaşamadım.

yardımmiçin şimdiden herkese teşekkürler...